loading...

اسکینی

دوستان من دنبال چند تا نویسنده هستم که بتونیم با هم تو سایت بنویسیم نویسنده هم از سود تبلیغ درج شده در سایت استفاده میکنه نویسنده ها میتونن هم تو سایت فعالیت کنن و هم تو انجمن (تالارگفتوگو).اگه کسایی

دوستان من دنبال چند تا نویسنده هستم که بتونیم با هم تو سایت بنویسیم نویسنده هم از سود تبلیغ درج شده در سایت استفاده میکنه نویسنده ها میتونن هم تو سایت فعالیت کنن و هم تو انجمن (تالارگفتوگو).اگه کسایی هستن که تمایل دارن باما یا من همکاری کنن از طریق نظرات یا از طریق فرم تماس با ما بالای صفحه در خواست بدن.

ممنون محمدرضا.

درباره خبر ,
رهام بازدید : 185 دوشنبه 19 فروردین 1392 زمان : 14:24 نظرات (1)
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mohammad mehdi در تاریخ 1392/01/24 و 13:53 دقیقه ارسال شده است

سلام دوست عزیز من می تونم نویسنده بشم.
یه چند تا وبلاگ و یک وبسایت هم خودم دارم که به دلایلی دیگه می خوام نویسنده یکی از وبسایت ها بشم.
اگه ما رو قبول دارین ایمیل من در زیر نوشته شده است.
karimi_m1377@yahoo.com
شکلکشکلکشکلک
پاسخ : دوست من منتظر ایمیلتم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 1831
  • آی پی امروز : 72
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 227
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 693
  • بازدید ماه : 227
  • بازدید سال : 74,635
  • بازدید کلی : 1,314,665
  • کدهای اختصاصی