loading...

اسکینی

با سلام خدمت کاربران امروز واستون یه فایل پاورپوینت آماده کردم موضوع این پروژه \"شپش\"ه، اما بزودی پروژه های بیشتر قرار میدم.در ضمن اینم بگم من خودم اینا رو درست میکنم پس نگین اینا رو از سایت دیگه گرفتم

با سلام خدمت کاربران امروز واستون یه فایل پاورپوینت آماده کردم موضوع این پروژه "شپش"ه، اما بزودی پروژه های بیشتر قرار میدم.در ضمن اینم بگم من خودم اینا رو درست میکنم پس نگین اینا رو از سایت دیگه گرفتم.خلاصه این پروژه تو ١٠ صفحه تهیه شده که دارای افکت ها و اکشن های متفاوت و زیبا ست. این فایل فرمتش pptx  که تو پاورپوینت 2007 یا  یا 2010 یا ورژن های جدیدتر میتونین ویرایشش کنین . خب فکر کنم همه چیزو گفتم فقط اینو بگم این پروژه شامل عکس ، مطلب + منبع مورد اعتماد هست.فقط اگه دارین کپی میکنین تو سایتای دیگه لینک سایت ما رو قرار بدین ممنون میشیم .


اطلاعات فایل:

نام پروژه : همه چیز در مورد "شپش"

فرمت : pptx.(برای سهولت در دانلود بصورت zip فشرده سازی شد)

حجم: 356 kb

کلمه عبور: www.skini.ir

درباره پاورپوینت ,
رهام بازدید : 1449 شنبه 24 فروردین 1392 زمان : 19:28 نظرات (1)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط tarahion در تاریخ 1392/01/27 و 2:01 دقیقه ارسال شده است

بسمه تعالی با عرض سلام خدمت دوست گرامی
اگر ممکنه با سایت طراحیون: www.tarahion.ir تبادل لینک یه بنر کنید اطلاع دهید خیلی خوشحال میشم
در ضمن برای کسانی که با ما تبادل میکنن برنامه های خاصی داریم که به زودی اجرا خواهیم کرد
از جمله طراحی بنر یا لوگو یا هدر به صورت رایگان برای انها
منتظر جواب قاطعانتون هستم یاحقشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 770
  • کل نظرات : 96
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 1831
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 82
  • بازدید امروز : 274
  • باردید دیروز : 391
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 740
  • بازدید ماه : 274
  • بازدید سال : 74,682
  • بازدید کلی : 1,314,712
  • کدهای اختصاصی